Slasti a strasti začínajícího pilota RC letadla Sky Lady aneb každý nějak začínal.

Společné létání

24. května 2006 v 23:06 | Kamikaze |  lety a pády
Společné létání v Hrnčířích 24. května 2006

Sešli jsme se na sedmou večer a létali. Zleva: David, já (Kamikaze) a Petr.
Můj již zalétaný model si s větrem (v nárazech odhaduji cca 4 m/s) poradil vcelku dobře, i když pilotáž byla trochu sportovnější a vyžadovala větší soustředění. V podstatě jsem létal vlnovku ze strany na stranu bokem na vítr s otočkami stále proti větru. Podmínky byly ztížené tím, že směr proti větru byl zároveň proti slunci, čemuž se pokud možno vyhněte. Model jsem nepouštěl do takové výšky jako za klidného počasí a ani na velkou vzdálenost. Když se vítr později utišil, kroužil jsem i ve větší výšce a na závěr jsem i vyšvihnul jeden looping, pro diváky :-)
Davidův model byl na zalétávání obrněn silnou balsovou výztuhou ve střední části křídla, balsovou výztuhou v místě uchycení výškovky a s oblepenými náběžnými hranami a konci uší křídel, doplněnou přepážkou mezi baterkami a motorem a dalšími vylepšeními. Zkoušel jsem mu ho vytáhnout nahoru, ale moc se mu nechtělo. Oproti mému modelu stoupal velmi líně, subjektivně působil dojmem plně vytíženého podmotorovaného bombardéru, při větším přitažení (stejném, při kterém můj model živě stoupá) již ztratil rychlost a spadával po křídle do vývrtky. Ovšem vystoupat se s ním přesto dalo. Nahoře pak byl ale dost záludný občas se prudce vzepjal čumákem nahoru nebo prudce naklonil křídlem do strany bez zjevné příčiny. Zkoušeli jsme jiné křídlo, jiné čerstvé baterky. Nakonec pomohlo přidat zátěž na čumák (těžiště víc dopředu) a důsledně srovnat geometrii modelu (křídlo původně nebylo rovnoběžné s výškovkou). Pak létal lépe a byl stabilnější. Ovšem i tak se pořád zdálo, že motor netáhl tak, jako u mého modelu. Snad by pomohlo vyměnit vrtuli za Graupnera a případně i motor za plnokrevný Permax 480. Jiný rozdíl mezi modely už totiž nezbýval. Finální Davidův let byl však kolosální a rozhodně dolétl dál než jsme čekali.
Petr po úspěšné výměně serva na louce (za oblíbené E-Flite S75) však neodstartoval, protože se cosi porouchalo v elektroinstalaci modelu. Zkoušeli jsme všechno možné včetně výměny přijímače (následované kvízem "kam který drát jenom patří") a zdá se, že se odporoučel regulátor nebo se někde přerušil nějaký pečlivě ukrytý kontakt. Inu, ne všechno se dá na louce opravit.
Letu zdar! A zase někdy příště...

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Ivan Ivan | 25. května 2006 v 6:03 | Reagovat

Měl jsem podobné potíže zezačátku. Letadlo líný a proto se stávalo, že se občas vzepjalo.Okamžitě stráta rychlosti a pád. Koupil jsem motorek 480, je identický bez úprav, přidal jsem listy vrtule stoupání 16. Je ostřejší, ale motorek to utáhl. Pak se nemuselo tolik "tahat" za výškovku a letadlo bylo při letu super. Bezpečně startovala na půl plynu.

2 David David | E-mail | 25. května 2006 v 10:09 | Reagovat

no tak ja teda rozvedu tu vetu z clanku "Finální Davidův let byl však kolosální a rozhodně dolétl dál než jsme čekali" :-)

Prvni chyba posledniho letu byla ze sme nelitali uprostred pole jako obvykle ale 20m od okraje zastavby, baraky za nami po vetru. No a jak se tak opajim konecne letuschopnym letadlem tak se mi letadlo dostalo nad hlavu a potreboval sem jeste otocit abych lepe pristal na louce pred nami, takze otocka po vetru, jenze SL se dostala za zada a mirne klesla, to uz byla cca 40metru vysoko nad baraky. Diky dojizdejici baterce, protivetru a mym nezkusenostem vypadalo probojovani se zpet s pomoci mych kolegu asi nasledovne "Tak to je uz v prdeli... pritahni... doleva... ted doleva... bacha potlacuj vole... nahoru...baraky... pada... dobry... doleva.. potlac vole..pada... vypni motor...adoprdele.." :) takze jak uz asi tusite letadlo skoncilo mezi domy kde je cily provoz.. pres busici srdce sme se snazili zaslechnout kvileni brzd nebo nejaky tristivy zvuk, ale nastesti nic. Takze skok do auta a hledat SL. Vyjedu na hlavni ulici a tam stoji kouzelny dedecek, v usmevu mu zari dva zbyvajici zuby a v ruce drzi mou SL. Bez jedineho skrabnuti, jak dedecek tak SL! Dedecek jeste podtrhne situaci slovy "ja sem byval reprezentant tady v tech letadylkach.." :-) To bylo fakt STESTI! Letadlo dopadlo opravdu na urodnou pudu. Predstava co takove letadlo v padu ze 30metru do zive zastavby muze zpusobit je dost hroziva. Takze pouceni pro priste, se slabnoucima baterka nenechat si ulitnout letadlo po vetru a hlavne nelitat 20metru od zastavby!

Jinak politani to bylo super, jak pise Kamikaze tak po vsem moznem zkouseni proc je moje ledadlo tak neklidne a pada po kridel v prvni zatacce, tak sme zjistili ze je naprosto klicove mit predni kridlo v naproste rovine  resp. kolmosti vuci ocasnim plocham. Mam asi lehce zkrouceny trup, takze dosavadni lety vypadaly tak ze let primo vydrzel tak 10-20m a pak s prvni zatackou letadlo primo upadlo po kridle dolu. Zkusim koupil lepsi vrtuli jestli to pomuze se stoupanim. Nestoupa tak zive jako Kamikazeho SL ale dala se i v tom vetru vytahnout pokazde pres 50m vysoko! Diky Karlovi za cene rady a prvotni vytazeni letadla abych se naucil manevrovat ve vysce. To je pro zacatecnika fakt klicove. Po dvou trech vytahnutich Karlem sem to potom uz vytahnul sam do zminovanyhch letovych hladin...

Lidi ono to fakt litaaa :-))

3 xxx xxx | 25. května 2006 v 10:27 | Reagovat

Cau Pilote Davide :-)

nemas dnes vecer cas? ze bysme si nekam zasli zalitat.. a tak? ... :-)

4 Jára Jára | E-mail | Web | 31. května 2006 v 18:49 | Reagovat

Nevíte prosím jak bych měl nabijet HiMH baterie na SL. Spíše kolik bych do nich měl pouštět ampér. Mám nabiječku Graupner Ultramat 12. Zdá se mi že baterie nejsou scela nybité. Nebo nějaký odkaz kde bych se mohl dozvědět vice. Děkuji a Letu Zdar.

5 Atlasz Atlasz | E-mail | 3. června 2006 v 15:36 | Reagovat

Ahoj,

rad bys se pridal k nejakem spolecnemu letani v okoli Prahy. Kde letate? A kdy?

6 Kamikaze > Atlasz Kamikaze > Atlasz | 5. června 2006 v 9:11 | Reagovat

Létáme stále tady:

Nepravidelně, většinou se domlouváme přes mobily, když je zrovna hezky. Můj je např. v hlavní diskusi. Hledej, Šmudlo :-)

7 Mirus Mirus | E-mail | 11. června 2006 v 9:54 | Reagovat

Ahoj všem.. Nemám SkyLady, ale Bellancu a taky bych se rád přidal, jenže jezdit až na Šeberov do Hrnčíř, to je i pro mě z ruky. Jsem z Vysočan, bejvalýho Nám. Milicí, nynější Nám.OSN. Za prvý to mám přes celou Prahu a pak, já ten Jižňák, Šeberov a Hrnčíře absolutně neznám. :-(

8 David to Mirus David to Mirus | E-mail | 13. června 2006 v 15:16 | Reagovat

no Hrncire jsou lehce z ruky ale myslim ze ve Vysocanech mezi barakama si stejne zase az tak moc nezalitas.. takze stejne musis nekam na kraj Prahy, pokud nechces litat na Letne.. nevim odkud z Vysocan jsi ale z metra vysocanska je to do Hrncir 45minut metro-busem, zastavka se jmenuje Hrnčířský hřbitov, tak si to najdi na DP PRaha.. no me se to radi kdyz tam jezdim autem :-)   tak kdybys to chtel aspon jednou zkusit litat spolecne tak se ozvi treba Kamikazemu:-)

9 Mirus to David Mirus to David | E-mail | 13. června 2006 v 23:49 | Reagovat

Tak tam to znám. Tam bych autem dojel. Jsem autobusák a jednu chvíli jsem tam na Opatov jezdil 177. Dál už by to neměl bejt problém. Jenom to prostě nepřejet. :o) Jezdíme totiž linky na opačnou stranu a na ten Jižňák je to pro nás většinou děs. Tohle je ale opravdu jednoduchý. Teď se ale peru s problémem, kde to hodit ve vysokým. Mám totiž po ošklivým pádu a éro je slepovaný. Vyšplouchla mě elektronika ve vzduchu a šlo to z hooodně velký vejšky střemhlav.. Přidřel se mi motorek a měl tak silnej odběr, že to vysálo zdroj na doraz a přestaly reagovat i serva. Nedalo se s tím nic dělat. Musel jsem koupit novej motor, regulátor to odnes, servo vejškovky a trup je poslepovanej z těch trosek, co z letadla zbylo. Nevím, jak se to teď bude chovat, tak by bylo lepší to opravdu hodit někde ve vysoký trávě, aby si to lehlo do měkkýho, kdyby se to chtělo chovat jankovitě a přitažlivě. Jde o to vyosení motoru. V trupu je už připravený lůžko pro motor, ale jak se to rozsypalo, je usazenej od oka a nikde jsem nenašel pro Bellancu míry, kolik by to vyosení mělo mít. Každopádně, až to zalítám, rád se ozvu. Mobil sem psát nebudu, ten dyštak písnu na meil.. Dík moc a letu zdar. Ať nám přeje počasí. :o)

10 Mirus to David Mirus to David | E-mail | 15. června 2006 v 23:33 | Reagovat

Jestli já nemám smůlu. Když se mi to povedlo opravit a dát znovu dohromady, tak mi odešel vysílač. Potenciometr na pravým knyplu zlobí a reklamovat to už nemůžu, protože jsem tam udělal zásah, vstupem pro kabel učitel žák. Je to na pos... Na novej vysílač nemám, takže musím éro zavřít do skříně a jen tiše závidět. :-(

11 David to Mirus David to Mirus | E-mail | 16. června 2006 v 9:16 | Reagovat

no to je fakt na posrani... ale nezoufej, jestli pujdes nekdy s nama litat tak ti vysilacku klidne pujcime, vem si z te svoji jen krystal a je to.. lepsi nez se koukat na zavrenou skrin, ne? :-)

12 Roger > Mirus Roger > Mirus | Web | 16. června 2006 v 10:55 | Reagovat

Taky mi zlobil potenciometr na smerovce, ve stredove poloze se to trepotalo sem tam pri jemnem dotyku packy. Cele jsem to rozebral, odpajel potenciometr a vymenil ho s tim co je na nevyuzitem 4 kanale a je to.

13 Mirus to Roger Mirus to Roger | E-mail | 16. června 2006 v 19:00 | Reagovat

Já ten 4 kanál ale budu potřebovat. Chci dát i křidýlka. Na 4 pak příjde směrovka.

14 Mirus to Roger Mirus to Roger | E-mail | 16. června 2006 v 19:00 | Reagovat

Kažopádně už jsem ten vysílač dal na opravu a uvidím, jestli mi ji uznaj jako reklamaci nebo ne. To poznám. :o)

15 Roger > Mirus Roger > Mirus | Web | 17. června 2006 v 21:00 | Reagovat

Pokud jsou rozumni tak by to mohli uznat, ale priznejme si, budou nam tyhle vysilacky slouzit ( a hlavne stacit) vecne? Ja uz pokukuji po Opticu 6 :-)

16 Mirus to Roger Mirus to Roger | E-mail | 22. června 2006 v 0:37 | Reagovat

Tak to je jasný, že nebudou. Taky koukám po jiným, ale nějak se musím krotit. Jsem po rozvodu, oškubanej jak slepice a všechno zařízení bytu musím pořídit nový, takže mi na hraní moc nezbejvá. :-(

17 Mirus to David Mirus to David | E-mail | 22. června 2006 v 0:42 | Reagovat

Dík za nabídku půjčení vysílače. Nějak jsem tu zprávu přehlíd. :o) Udělalo mi to radost a jak ses asi už dočet, dal jsem ho přece jen opravit a čekám, jak to dopadne. Krystal jsem tam musel nechat taky, takže zatím opravdu jen koukám na zavřenou skříň. Kéž by se to vydařilo. :o)

18 Peter Peter | E-mail | 29. června 2006 v 18:55 | Reagovat

Dneska som bol zo svojim ujom vyskusat novu lejdynu.Poskladal a nastavil som mu to ja kedze som tak trochu modelar a nejaky ten model som si uz postavil aj ked neletel viac ako 50metrov-slaba vybava-zastarala.Ale ta ladyna ma fakt nieco do seba.Takze sme vysly na luku pod Mariansku horu zalietali sme to do vysokej travi.A potom to prislo- motorovy let.Ujo hadzal a ja som to riadil.Nebolo to az tak strasne len som to proste nezvladol uz sme to videli v krikoch ked som to nejak zdvihol.Preletel som asi 50m a pristal.Vzletov bolo asi 6 a uspesnych pristani presne 2.Zvysne lety dopadly jeden na strome vo vyske 10m druhy vyvrtkou az do zeme a treti-ovladal ujo taktiez vyvrtka a potom ked vydel ze to nezvladne tak mi to rychlo strcil do ruk nejak som to dotiahol do najblizsich kriackov.Ladyna ma mierne skrabance a sem tam aj trhlinku na kridle ale nic zavazneho.Asi si ju kupim aj ja.

19 Mirus Mirus | E-mail | 3. července 2006 v 1:43 | Reagovat

Přišel mi meil, že si mám na prodejnu přijít vyzvednout náhradní vysílač, kterej mi firma zapůjčí do doby, než opraví ten můj. Jsem zvědavej, jestli u něj bude i krystal. Držte palce. :o)

20 Mirda Mirda | E-mail | Web | 5. července 2006 v 0:07 | Reagovat

Zdravíčko pánové.

GTaky jsem se zblbnul, při zjištění, že nemusím trávit hodiny s prsty zmatlanými od lepidla a trápení se se smirkem a naopak můžu koupit hotovou věc jsem se hecnul a koupil. Bylo to mimo jiné i pod vlivem tohoto webu :-). Jsem tak trochu modelářský antitalent, bavím se jinými věcmi, nicméně RC modely s mými stávajícími koníčky tak trochu sousedí :-).

Po rozbalení krabice jsem byl ovšem trochu zklamán. Dílenské zpracování nic moc, po nasazení křídla a přišroubování výškovky byl model celý nějaký pokroucený... Křídlo s výškovkou by mělo byt rovnobežné, jsou pod úhlem cca 15 stupňů, zasazene do zářezu mám dobře, sedí na rovině na trupu v pohodě. Pokoušel jsem se to vyrovnat, zaházet, jakš takš, žádný zázrak.

První starty... katastrofa. Nejsem žádný pilot, učím se, zprovoznil jsem i simulátor, ale při startu jde letadlo po cca 10-ti metrech do zatáčky a po křídle k zemi, ať dělám, co dělám, zázrak se nekoná. Naštěstí jsem to zatím nerozbil, zkoušel jsem v hustém poli a letadlo padalo do měkého.

Nevím, co dále, budu zkoušet a mám v úmyslu to rozlítat, ale zatím je to spíše zklamání.

Tak nevím. Má někdo toto trápení za sebou?

Mirda

21 Ugo Ugo | E-mail | 10. července 2006 v 9:02 | Reagovat

Zdar Mirdo, to jsou normální začátky.

Určitě se domluv s někým z tohoto webu na společný lítání. To je určitě nejlepší co můžeš udělat. Sám jsem takhle začínal a ejhle - docela lítám.

22 Mirus Mirus | E-mail | 21. července 2006 v 1:40 | Reagovat

Tak jsem Bellancu konečně zprovoznil. Po tom pádu odešlo uplně všechno a přežilo to jen jediný servo. Zapůjčenej vysílač jsem použil jen na zkoužku vzdálenosti a když jsem zjistil, že je v háji i přijímač, málem to se mnou seklo.. Koupil jsem novej a po namontování jsem ho zase hned odmontoval a jel ho raklamovat, protože byl vadnej. Jako na potvoru jinej na krámě nebyl, tak jsem musel čekat, než dojde zboží. To došlo v úterý a jak to tak vypadá, novej přijímač reaguje na zemi na zhruba 90 metrů. Teď už jen najít čas a místo někde poblíž bez čumilů, kde bych moh éro zalítat. Praha je na tyhle místa děsnej prevít. :-( Každý volný místo se hned musí zastavět.

23 David to Mirus David to Mirus | 21. července 2006 v 15:09 | Reagovat

nepujdes litat ted o vikendu nekde v Praze? sel bych taky

24 Kamikaze - Mirius Kamikaze - Mirius | 27. července 2006 v 23:31 | Reagovat

Člověče, 90 metrů na zemi je málo, musí to mít alespoň 200, jinak bych se bál, že mi to uletí. To přijímač ze SkyLady zvládá v pohodě. Sice už serva na těch 200m vrní, ale ovládat to jde pořád v pohodě.

25 jiří jiří | E-mail | 3. srpna 2006 v 16:55 | Reagovat

Nazdárek pánové i dámy samozřejmě, chci se zeptat jestli by někdo nechodil lítat na Praze západ?Ideálně okolí Prokopáku atd...mám tam skvělý místa a nebo se dá ještě popojet kus za Ořech a tam je to úplně bájo...auto mám, ale samotnýho už mě to moc nebaví...jiří

26 Mirus - Kamikaze Mirus - Kamikaze | 7. srpna 2006 v 0:42 | Reagovat

Nějak jsem si uvědomil, že to je asi málo, tak jsem to šel reklamovat a neprošlo mi to. Koupil jsem teda jinej REX 4 MPD a ten měl dosah 300 metrů a pak jsem to už vzdal a vrátil se. Moje nadšení vychladlo, když to jeden dost dobrej pilot hodil, že mi to po opravě zaletí a spadlo mu to taky. Trup je po tý nehodě sice opravenej, ale Polistiren se zmuchlá a už nejde narovnat, tak je asi o cenťák kratší motorová část a už to nedělá dobrotu. Bellanca prostě dolítala, dokud nekoupím trup a nevyměním ho. Jak to tak vypadá, už to ale neudělám, protože stavím Algola a Bellanca musí zatím počkat.

27 Mirus - jiří Mirus - jiří | 7. srpna 2006 v 0:44 | Reagovat

Před sedmi lety bych to vzal. To jsem bydlel na Lukách, ale teď jsem ve Vysočanech na P9 a to už to mám přes celou Prahu.

28 Mirus - David Mirus - David | 7. srpna 2006 v 0:45 | Reagovat

Teď si opět nezalítám. jak jsem psal už vejš, jsem porád nepojízdnej a honím akorád Simulátor. Stavím Algola, tak až bude, ozvu se. :-)

29 David to jiří David to jiří | 7. srpna 2006 v 14:05 | Reagovat

Cau,urcite bych sel zalitat. Kde presne je to misto, neni to nahodou jak je Radlicka metro tak na "nahorni plosina" smerem k Prokopaku? Dej mi GPS souradnice (podle www.mapy.cz). Auto mam taky a navic delam naP6- Petrinach takze to mam relativne kousek z prace. urcite bych sel!

30 Bryanhzd Bryanhzd | E-mail | Web | 21. srpna 2006 v 17:01 | Reagovat

<a href="http://rqfdgrffqeabe.host.com">desk3</a>
[url=http://rqfsgrffqeabe.host.com]desk4[/url]
[link=http://rqfagrffqeabe.host.com]desk6[/link]

31 Duaneift Duaneift | E-mail | Web | 29. srpna 2006 v 13:34 | Reagovat

Thanks for your great site!  http://rik.tag-host.com/410173197/    http://motonews.com/beta/media/Helvetica/gy/gay-suck.html gay suck   http://motonews.com/beta/media/Helvetica/gy/gay-underwear.html gay underwear   http://motonews.com/beta/media/Helvetica/gy/gay-cocks.html gay cocks   http://motonews.com/beta/media/Helvetica/gy/gay-navy.html gay navy   http://motonews.com/beta/media/Helvetica/gy/gay-jock.html gay jock   http://motonews.com/beta/media/Helvetica/gy/gay-hitchhiker.html gay hitchhiker   http://motonews.com/beta/media/Helvetica/gy/gay-comics.html gay comics   http://motonews.com/beta/media/Helvetica/gy/gay-manga.html gay manga   http://motonews.com/beta/media/Helvetica/gy/black-gay.html black gay   http://motonews.com/beta/media/Helvetica/gy/gay-latino.html gay latino

32 Lauranrx Lauranrx | E-mail | Web | 29. srpna 2006 v 21:57 | Reagovat

Very good site! Thank u!  http://rik.tag-host.com/410173197/    http://motonews.com/beta/media/Helvetica/gy/gay-handjob.html gay handjob   http://motonews.com/beta/media/Helvetica/gy/gay-arab.html gay arab   http://motonews.com/beta/media/Helvetica/gy/gay-gallery.html gay gallery   http://motonews.com/beta/media/Helvetica/gy/gay-cartoon.html gay cartoon   http://motonews.com/beta/media/Helvetica/gy/gay-bestiality.html gay bestiality   http://motonews.com/beta/media/Helvetica/gy/gay-bareback.html gay bareback   http://motonews.com/beta/media/Helvetica/gy/gay-frat.html gay frat   http://motonews.com/beta/media/Helvetica/gy/gay-males.html gay males   http://motonews.com/beta/media/Helvetica/gy/gay-youth.html gay youth   http://motonews.com/beta/media/Helvetica/gy/gay-photography.html gay photography

33 Lloydbny Lloydbny | E-mail | Web | 31. srpna 2006 v 10:17 | Reagovat

Yo! Cool stuff!  http://rik.tag-host.com/93548273/    http://hawksquawk.net/gallery/data/588/male/gay-stories.html gay stories    http://hawksquawk.net/gallery/data/588/male/gay-blacks.html gay blacks    http://hawksquawk.net/gallery/data/588/male/gay-twink.html gay twink    http://hawksquawk.net/gallery/data/588/male/gay-midgets.html gay midgets    http://hawksquawk.net/gallery/data/588/male/gay-goku.html gay goku    http://hawksquawk.net/gallery/data/588/male/gay-fetish.html gay fetish    http://hawksquawk.net/gallery/data/588/male/gay-boys.html gay boys    http://hawksquawk.net/gallery/data/588/male/gay-teenager.html gay teenager    http://hawksquawk.net/gallery/data/588/male/gay-teen.html gay teen    http://hawksquawk.net/gallery/data/588/male/speedo-gay.html speedo gay

34 Bradydes Bradydes | E-mail | Web | 2. září 2006 v 6:01 | Reagovat

Yo men! Real good stuff! Appreciate it men!  http://rik.tag-host.com/172704504/    http://mistressjasmine.com/rankmaster/html/full/rp/cheerleader-rape.html cheerleader rape   http://mistressjasmine.com/rankmaster/html/full/rp/gang-rape.html gang rape   http://mistressjasmine.com/rankmaster/html/full/rp/gang-rapes.html gang rapes   http://mistressjasmine.com/rankmaster/html/full/rp/rape-girl.html rape girl   http://mistressjasmine.com/rankmaster/html/full/rp/rape-video.html rape video   http://mistressjasmine.com/rankmaster/html/full/rp/dildo-rape.html dildo rape   http://mistressjasmine.com/rankmaster/html/full/rp/outdoor-rape.html outdoor rape   http://mistressjasmine.com/rankmaster/html/full/rp/duke-rape.html duke rape   http://mistressjasmine.com/rankmaster/html/full/rp/rape-galleries.html rape galleries   http://mistressjasmine.com/rankmaster/html/full/rp/korean-rape.html korean rape

35 TenCoMuVadiOtravnySpammeri TenCoMuVadiOtravnySpammeri | E-mail | 2. září 2006 v 17:06 | Reagovat

Trochu vám to tu za*íraj chlapci. Sice Lejdy nemám, ale tohle je dost zajímavej web... ale udělejte něco s tim bordelem vyfiltrujte je nebo tak nějak... Happy flying

36 Lelek Lelek | E-mail | 1. října 2006 v 17:09 | Reagovat

Jsem z HK a koupil jsem si čerstvě Bellancu. Nemám chuť to hned na poprvé roztřískat. Nejste někdo z okolí. S RC začínám....

Díky

37 iqoxtnj iqoxtnj | E-mail | Web | 6. ledna 2007 v 10:27 | Reagovat

<a href= http://wifes.simonfree.dagestan.ru/ >I wifes</a> <br> [url=http://wifes.simonfree.dagestan.ru/]I wifes[/url] <br> <a href= http://wifes.skybadnorm.msk.ru/ >worst wifes</a> <br> [url=http://wifes.skybadnorm.msk.ru/]worst wifes[/url] <br> <a href= http://wifes.mefunnik.spb.ru/ >world wifes</a> <br> [url=http://wifes.mefunnik.spb.ru/]world wifes[/url] <br> <a href= http://wifes.badcarlex.msk.su/ >must wifes</a> <br> [url=http://wifes.badcarlex.msk.su/]must wifes[/url] <br> <a href= http://wifes.yougook.spb.ru/ >go wifes</a> <br> [url=http://wifes.yougook.spb.ru/]go wifes[/url] <br>

http://wifes.ducknikjazz.msk.su/ good wifes <br> http://wifes.dosdigmag.dagestan.ru/ been wifes <br> http://wifes.inmikgo.spb.ru/ were wifes <br> http://wifes.indjnik.cbg.ru/ looking wifes <br> http://wifes.djguyfind.exnet.su/ old wifes <br>

38 xvfwpve xvfwpve | E-mail | Web | 7. ledna 2007 v 14:24 | Reagovat

<a href= http://threesome.oda-tyres.ru/ >where threesome</a> <br> [url=http://threesome.oda-tyres.ru/]where threesome[/url] <br> <a href= http://gang-bang.geopron.msk.ru/ >thank gang bang</a> <br> [url=http://gang-bang.geopron.msk.ru/]thank gang bang[/url] <br> <a href= http://gang-bang.kitcargods.bir.ru/ >why gang bang</a> <br> [url=http://gang-bang.kitcargods.bir.ru/]why gang bang[/url] <br> <a href= http://threesome.jazzgoaka.msk.ru/ >within threesome</a> <br> [url=http://threesome.jazzgoaka.msk.ru/]within threesome[/url] <br> <a href= http://gang-bang.bsdguyleo.nov.ru/ >href gang bang</a> <br> [url=http://gang-bang.bsdguyleo.nov.ru/]href gang bang[/url] <br>

http://threesome.bsdkarchoke.belgorod.ru/ within threesome <br> http://threesome.neovedmen.mytis.ru/ had threesome <br> http://gang-bang.neookdos.spb.ru/ until gang bang <br> http://gang-bang.devdosfeed.cbg.ru/ from gang bang <br> http://threesome.sem-auto.ru/ couldn't threesome <br>

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.